Google

tisdag 6 december 2011

Nomineringar till veckans plussare v49 är igång.

Den här veckan är det Marita Wennersten som är veckans plussare. Hon är drottning just nu och det fram till söndag, då vi ska ha utsett en ny "Veckans Plussare". Så därför kommer det nu bli en ny omgång nomineringar fram till lördag.

Jag har också skapat lite regler för nomineringarna.

1. Tidigare "Veckans Plussare" går inte att rösta på.
2. Alla personer och sidor(pages) går att rösta på, oavsett nationalitet.
3. Max 1 nomineringar per person. Skrivs det fler namn tar jag den först nomineringen som giltig.
. Du ska ha en motivering för att en nominering ska gälla. Räcker alltså inte att bara skriva ett namn. Utan motivering åker nomineringen i papperskorgen.
4. Nomineringarna kan man gör fram till lördag klockan 15.00.
5. Då jag driver sidan så är jag immun mot alla nomineringar.

Det var det hela. Era nomineringar kommer tas emot här som en kommentar, eller på G-Worlds sida på G+ eller på min profil där. Men från och med nästa vecka så kommer bara nomineringar kunna tas emot på G+ World-sidan och här.

Så leta upp era favoriter och gör en bra motivering varför just den personen ska få bli "Veckans Plussare"

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar