Google

onsdag 16 november 2011

G+ Worlds inriktning.

Det är många nya som följer denna blogg och jag kanske ska ta och göra en liten uppdatering varför jag driver den. Dels för jag har ett stort intresse för just Google+ och dels för att hjälpa andra med sitt G+:ande. Det är knivigt i början när man kommer till ett nytt ställe. Därför kan det vara bra att ha ett ställe som förklara en del av de problem man kan ha i början. Sen är det ju en fördel om hjälpen finns på det språk man hanterar allra bäst. Även om alla snackar engelska någotsånär så kan det vara problem att på teknisk engelska hänga med i svängarna. Här hoppas jag att jag kan fylla ut en del frågetecken.

Letar du efter något så hittar du det bäst bland kategorierna i spalten till höger en bit ner. Tips och guider är de kategorier man har mest nytta av om man nyss börjat på G+. Där står nästan allt du behöver veta för att komma igång snabbt.

Som sagt det har tillkommit en massa nya svenskar de sista veckorna i mitt flöde och jag hoppas det fortsätter så. För ju mer som följer mig, ju fler hittar in hit och kan få nys om lite guldkorn. Är det något så är det bara att kontakta mig här, på mail eller på G+. Jag hjälper till så mycket det bara går.

Ha en underbar kväll.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar