Google

tisdag 15 november 2011

Morgonnyheterna på G+



Google+ är fantastiskt!! Mitt flöde där är intensivt och ganska extremt i många avseenden. Jag håller nu på att bygga upp en krets med personer och sidor där jag kan få morgonnyheter som jag själv vill ha och är intresserad av. Alltså för min del blir det inrikesnyheter, utrikesnyheter, teknik och en nypa roliga nyheter. 

Jag använder Feedly/Reader för feedsen, men det tar ofta en stund att kolla igenom, därför vill jag ha en liten morgonsummering av allt som hänt. Då är denna krets jag håller på att bygga upp otroligt bra. 

Ett problem är att hitta dessa personer som har nyheter på morgonen som sin nisch. Så jag skulle vara ytterst tacksam om du kunde hjälpa mig att bredda mina nyheter ytterligare. Jag kommer att dela denna krets när den är någorlunda färdig. Jag har mycket nyheter som det är just nu, men kan bli mer. Så skriver du om nyheter eller vet någon som gör det, tipsa mig. 

God morgon på er, nu kör vi!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar