Google

måndag 24 oktober 2011

Tillägg man kan använda.

Då jag själv använder webläsaren Google Chrome så använder jag tillägg för vissa saker. Till Google+ använder jag egentligen två tillägg. Ett som heter G+me och som gör att att alla inlägg kollapsar och blir på så sätt mindre. Jag har haft den väldigt länge och är jättenöjd med den. Finns mycket inställningar man kan göra för att anpassa tillägget.
Det andra tillägget är egentligen en kombo till både G+,Twitter och Facebook. Det heter Publish Sync. Då jag hade FB så synkade jag alla tre konton via detta tillägg. Jag kunde skriva ett inlägg som kom upp på de andra ställena. Fungerade utmärkt. Nu kör jag bara mellan Twitter och G+. Så ibland när jag vill lägga upp något på båda ställena så är det kanon.

Jag lägger upp länkar här nedan till de olika tilläggen. Återkommer med flera tips på tillägg som kan vara till hjälp för dig. Kom ihåg bara att du måste köra Chrome för att kunna använda dessa.

G+me
Publish Sync

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar